- Zlecono i wykonano udrożnienie i oczyszczenie kanalizacji przy al. Boh. Warszawy 83abc.
- Zakończono i odebrano przeglądy instalacji gazowych w zasobach Spółdzielni.
- Zlecono i wykonano udrożnienie i oczyszczenie kanalizacji przy ul. Duńskiej 50.
- Zlecono i wykonano wymianę progu zwalniającego przy ul. Duńskiej.
- Zlecono i wykonano prace pielęgnacyjnych drzew wysokich i krzewów przy ul. Wiosny Ludów 36-46.
- Zlecono usunięcie usterki instalacji cw i zw w lokalu x przy ul. Duńskiej w 46.
- Zlecono wykonanie remontu pokrycia dachów garaży nr 15 i 17 oraz części nr 16 przy ul. Wiosny Ludów 46.
- Zlecono wymianę 3 lamp z czujnikiem zmierzchowym na klatce schodowej al. Boh. Warszawy 83 b.
- Zlecono usunięcia pokrycia nad lokalem mieszkalnym nr 15 przy ul. Duńskiej 4.
- Przygotowano wykonanie finansowo – gospodarczy na 31-12-2024 r.
- Przygotowano aktualne opłaty z tytułu wywozu nieczystości obowiązujące od 01-02-2025r.
- Wysłano pisma w sprawie o podjęcia działań mających na celu eliminację warunków sprzyjających bytowaniu gryzoni przy ul. Duńskiej nr 10A do Netto (30.01.2025 r.), ENEA (12.02.2025 r. ) oraz Straży Miejskiej (12.02.2025 r.).
- Przygotowano i wysłano pismo (11.02.2025 r.) do Właściciela lokalu usługowego przy ul. Bohaterów Warszawy nr 83A, w którym znajduję się sklep Żabka, w sprawie oczyszczenia klimatyzatorów z nagromadzonych zanieczyszczeń oraz ich zabezpieczenia w sposób uniemożliwiający ptakom siadanie na nich.
- Wynajęto tereny pod paczkomaty przy ul. Duńskiej i Wiosny Ludów.
- Wystosowano pismo 31-01-2025r. do Czterech ogrodów o partycypacje w kosztach wymiany progu zwalniającego.
- Przekazano rozliczenie z tytułu centralnego ogrzewania za okres 2023/2024 dla nieruchomości ul. Wiosny Ludów 36-44 oraz al. Boh. Warszawy 83 abc.
- Zlecono i wykonano przeprowadzenie deratyzacji, piwnic, altan śmietnikowych oraz przy trafostacji zlokalizowanych przy ul. Duńskiej 4-52.
- Zlecono i wykonano usunięcie usterek powodujących przedostawanie się szczurów do studni kanalizacyjnej zlokalizowanej za altaną śmietnikową przy ul. Duńskiej 10a.
- Zlecono i wykonano przeprowadzenie pierwszej dezynsekcji (odkaraluszanie) w budynku przy ul. Duńskiej 8 (jedna klatka) w lokalach mieszkalnych – 17 lokali, korytarzy oraz na klatce schodowej.
- Zlecono wymianę 4 opraw lamp zewnętrznych żarowych na nowe oprawy LED w pobliżu budynku Wiosny Ludów 46 oraz zespołu garażowego.
- Zlecono i wykonano prace pielęgnacyjnych cięcie żywopłotów przy ul. Wiosny Ludów 36-46.
- Przygotowano sprawozdanie finansowe na 31-12-2024r.
- Przygotowano sprawozdanie zarządu za okres 01-01-2024r. do 3-12-2024r.
- Wysłano pisma w sprawie o podjęcia działań mających na celu eliminację warunków sprzyjających bytowaniu gryzoni przy ul. Duńskiej nr 10A do Sanepidu (20.02.2025 r.).
- Wysłano pismo do Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności Urząd Miasta Szczecin w sprawie zarządzanymi zasobami oraz osobami odpowiedzialnymi za zarządzanie.