- Przygotowano sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie Zarządu za okres 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
- Ustalono podział zysku za 2022 r.
- Zlecono usunięcie awarii instalacji zw w lokalu ul. Duńska 8a/_
- Zlecono wymianę podpionów zaworów kulkowych wraz z filtrami na instalacji wspólnej CWu przy ul. Wiosny Ludów 44 w pionie łazienek.
- Zlecono udrożnienie i montaż siatek na 6 kominach na dachu budynku przy ul. Duńskiej 48.
- Zlecono przegląd, konserwację z kalibracją detektora gazu w kotłowni przy ul. Wiosny Ludów 46.
- Zlecono czyszczenie rynien przy al. Boh. Warszawy 83c.
- Podpisano umowę na malowanie klatki nr 83a przy al. Boh. Warszawy – zgodnie z planem remontów.
- Odbył się przegląd nieruchomości przy al. Boh. Warszawy 83abc.
- Dokonano odbioru malowania klatki nr 52 przy ul. Duńskiej.
- Podpisano dwie ugody na spłatę zadłużenia.
- W ramach windykacji należności wysłano wezwania do zapłaty.
- Zlecono dodatkowo do malowania klatki przy al. Boh. Warszawy 83a, szpachlowanie cokołów i podstopni na klatce schodowej.
- Zlecono dodatkowo do malowania klatki przy al. Boh. Warszawy 83a wymianę koryt instalacji teletechnicznych na klatce schodowej.
- Wysłano informację do mieszkańców z informacją o kosztach centralnego ogrzewania zgodnie z ustawą z 14 lutego 2023 roku.
- Wysłano zmianę opłat eksploatacyjnych obowiązujących od 01.05.2023 r.
- Zlecono i wykonano uszczelnienie rynny przy ul. Duńska 50b.
- Zlecono i wykonano mycie okien przy ul. Duńskiej.
- Zlecono i wykonano montaż kolców antyptaków na lampach parkingowych przy garażach przy ul. Duńskiej.
- Zlecono i wykonano mycie komór śmietnikowych oraz pojemników na BIO.
- Zlecono i wykonano mycie kostki brukowej na dojściach do klatki od mchu i porostów przy ul. Duńskiej oraz przy Wiosny Ludów 46.
- Zlecono wymianę 5 podliczników energii cieplnej w węzłach SEC.
- Ogłoszono przetarg na remont balkonów przy ul. Wiosny Ludów 46.
- Podpisano umowę na realizację remontu balkonów przy ul. Wiosny Ludów 46 – zgodnie z planem.