Sprawy bieżące w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2025 r.

  1. Zlecono i wykonano usunięcie usterki instalacji Cwu i Zw w lokalu mieszkalnym nr x przy ul. Duńskiej 42.
  2. Zlecono i wykonano usunięcie usterki instalacji Cwu i Zw w lokalu mieszkalnym nr x przy ul. Duńskiej 8a.
  3. Zlecono i wykonano remont elewacji zespołu garaży nr 41-50 w zespole garażowym przy ul. Wiosny Ludów 46 – zgodnie z planem remontów.
  4. Zlecono i wykonano mycie 5 komór śmietnikowych: posadzki wraz środkiem do dezynfekcji, ścian i zadaszenia od wewnątrz i z zewnątrz, umycie pojemników z zewnątrz środkiem do dezynfekcji przy ul. Duńskiej 4-10A, 38-52, Wiosny Ludów 36 i 46, al. Bohaterów Warszawy 83A-C, oraz mycie pojemników BIO przy ul. ul. Duńska 4-10A, 38-52 – 4 szt, Wiosny Ludów 36-44, 46 – 2 szt., al. Bohaterów Warszawy 83A-C – 1 szt.
  5. Zlecono i wykonano mycie okien klatek schodowych przy ul. Duńskiej 38-52, 4-10a.
  6. Zlecono udrożnienie i oczyszczenie kanalizacji przy ul. Duńskiej 38.
  7. Zlecono i wykonano mycie betonowej nawierzchni skarpy przy garażach położonych przy ul. Wiosny Ludów 36-44 i 46.
  8. Sporządzono wykonanie planu funduszu remontowego na 31-03-2025r.
  9. Sporządzono wykonanie planu gospodarczo- finansowego na 31-03-2025r.
  10. Sporządzono windykację należności na 31-12-2025r.
  11. W trakcie malowanie klatki schodowej w budynku przy al. Bohaterów Warszawy 83B. przewidziano zakończenie malowania klatki na 29-04-2025r.
  12. Zlecono wymianę piasku w piaskownicy przy ul. Duńskiej.
  13. Zlecono i wykonano usunięcie usterki instalacji co w lokalu mieszkalnym nr x przy al. Boh. Warszawy 83c.
  14. Zlecono i wykonano usunięcie usterki instalacji Cwu i Zw w lokalu mieszkalnym nr x przy ul. Duńskiej 8a.
  15. Ogłoszono przetarg na wykonanie remontu elewacji zespołu garażowego nr 19-40 przy ul. Wiosny Ludów 46. Na przetarg wpłynęły 3 oferty. Zawarto umowę na wykonanie prac . Prace zakończono i odebrano na koniec marca.
  16. Ogłoszono przetarg na wykonanie remontu 7 balkonów przy ul. Wiosny Ludów 46. Na przetarg wpłynęła 1 oferta. Zaoferowana cena Zawarto umowę. Prace rozpoczną się na początku maja br.
  17. Ogłoszono przetarg na przeprowadzenie pięcioletniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zasobach spółdzielni. Wpłynęło 9 ofert. Zawarto umowę na wykonanie przeglądów. Przeglądy zostaną przeprowadzone w 2 terminach. Planowany termin zakończenia 29.08.2025 r.
  18. Podpisano ugodę sądową z p.xxxxx na 17 634,75 zł, spłata ratalna.
  19. Dnia 09 kwietnia 2025 roku przy ul. Wiosny Ludów 46/1-2, w Szczecinie, odbyło się zebranie ogółu właścicieli lokali w nieruchomości położonej w Szczecinie przy ul. Duńskiej (działka numer 12/24) w sprawie tarasów.
  20. Zlecono i wykonano usunięcie usterki instalacji Cwu i Zw w lokalu mieszkalnym nr x przy ul. Duńskiej 42.
  21. Zlecono i wykonano usunięcie usterki instalacji Cwu i Zw w lokalu mieszkalnym nr x przy ul. Duńskiej 8a.
  22. Zlecono i wykonano remont elewacji zespołu garaży nr 41-50 w zespole garażowym przy ul. Wiosny Ludów 46.
  23. Zarząd wystąpił z prośba o interwencję sanitarną w lokalu nr x przy ul. Duńskiej klatka nr 8. W dniu 07.05.2025 roku, w odpowiedzi na zgłoszenie mieszkańców dotyczące intensywnego i nieprzyjemnego zapachu na klatce schodowej. Z uwagi na skargi sąsiadów, ryzyko zagrożenia sanitarno-epidemiologicznego oraz potencjalne rozprzestrzenianie się insektów (karaluchy), poprosiliśmy o przeprowadzenie kontroli warunków sanitarnych w przedmiotowym lokalu oraz podjęcie dalszych działań w zakresie Państwa kompetencji.
  24. Dokonano wizji w lokalach mieszkalnych oraz użytkowych przy ul. Duńskiej 38 w celu ustalenia przecieku wody w pionach.
  25. Realizowany jest remont balkonów przy ul. Wiosny Ludów 46.
  26. Wykonywane są prace ogrodnicze przy ul. Wiosny Ludów 36-46
  27. Zlecono i wykonano przeprowadzenie deratyzacji, piwnic w zasobach spółdzielni.
  28. Zlecono i wykonano remont pokrycia dachu garaż nr 27 przy ul. Wiosny Ludów 46.
  29. Realizowany jest remont 7 balkonów przy ul. Wiosny Ludów 46.
  30. Zlecono i przeprowadzono dezynsekcje (odkaraluszanie) w budynku przy ul. Duńskiej 8 w lokalu mieszkalnym nr x.
  31. Zlecono i wykonano usunięcie usterki pokrycia dachu nad lokalem mieszkalnym nr x przy al. Boh. Warszawy 83b.
  32. Usunięto nieszczelność pionu kanalizacyjnego w lokalu „Alab” powodującą zalewanie piwnicy przy ul. Duńskiej 38.
  33. Zlecono i wykonano prace pielęgnacyjnych zieleni przy ul. Wiosny Ludów 36-46.
  34. Zlecono wymianę uszkodzonego panelu drzwi wejściowych do budynku przy al. Boh. Warszawy 83c.
  35. Zlecono i wykonano usunięcie usterki korektora CO w rozdzielni ciepła w budynku mieszkalnym przy ul. Wiosny Ludów 38.
  36. Zlecono i wykonano czyszczenie studzienki i kanalizacji przy ul. Duńskiej 4.
  37. Zlecono i wykonano remont placu zabaw przy ul. Duńskiej 38-52.
  38. Zlecono i wykonano usunięcie usterki korektora CO w lokalu mieszkalnym nr xx przy ul. Duńska 8.
  39. Zlecono malowanie ściany szczytowej (usuniecie graffiti) zespołu garażowego przy ul. Duńskiej – koszt prac pokryto w części z ubezpieczenia.
  40. Odbyło się z spotkaniem z przedstawicielem banku PKO w sprawie kredytu na termomodernizację przy al. Boh. Warszawy 83 abc w Szczecinie.
  41. Opracowano SIWZ na wykonanie ww. termomodernizacji.
  42. Podpisano umowę z Żabką na częściowy zwrot kosztów za monitoring oraz zobowiązano żabkę do naprawy klimatyzatorów.