- Zlecono i wykonano czyszczenie rynien przy wejściu do klatki schodowej nr 83A przy al. Bohaterów Warszawy. W związku ze stwierdzeniem usterek zlecono dodatkowo wymianę odcinka rynny przy nr 83A oraz przełożenie fragmentu uszkodzonego pokrycia i tynku komina jw.
- Zlecono i wykonano uszczelnienie i czyszczenie rynny budynku przy ul. Duńska 46 od strony parkingu.
- Zlecono i wykonano prace pielęgnacyjne zieleni przy ul. Duńska nr 4-10a.
- Zlecono i wykonano prace pielęgnacyjne zieleni przy ul. Duńska nr 44-52.
- Zlecono i wykonano naprawę dziur i ubytków w elewacji, umycie i malowanie elewacji północnej biura Spółdzielni, umycie murków schodowych przy węźle cieplnym budynku przy ul. Wiosny Ludów 45
- Zlecono i wykonano prace pielęgnacyjne zieleni przy ul. Duńska nr 4-10a.
- Zlecono prace i usunięto awarię instalacji CWU i ZW przy ul. Wiosny Ludów 46.
- Zlecono i wymieniono lampy kasetonowe w biurze Spółdzielni – sala konferencyjna.
- Zlecono prace i usunięto awarię instalacji ZW przy ul. Duńska nr 4.
- Zlecono i wykonano wymianę rynny przy klatce schodowej nr 83A przy
al. Bohaterów Warszawy. - Zlecono i wykonano usunięcie usterek dachu budynku nr 83a-c przy al. Bohaterów Warszawy.
- Zlecono prace i zdemontowano uszkodzoną huśtawkę wagową na placu zabaw przy
ul. Duńskiej nr 38-52. - Zlecono i przeprowadzono dezynsekcję w klatce nr 8 przy ul. Duńskiej.
- Zlecono wywóz gabarytów, które nie podlegają wywozowi przez gminę, z wiat śmietnikowych przy ul. Duńskiej.
- Zlecono prace i usunięto awarię instalacji CO przy ul. Duńskiej 10/x.
- Zlecono prace i usunięto awarię instalacji CO przy al. Bohaterów Warszawy 83B/x.
- Zlecono mycie komór śmietnikowych oraz pojemników na BIO we wszystkich wiatach śmietnikowych Spółdzielni.
- Zlecono przeniesienie kasety domofonowej na zewnątrz budynku ul. Duńska 38.
- Ostatecznie zawarto umowę z ZBiLK na najem terenu przy al. Bohaterów Warszawy 83.
- Wykonano i odebrano prace polegające na remoncie elewacji zespołu garaży „A” (9 garaży) w pobliżu budynku przy ul. Wiosny Ludów 36 w Szczecinie.
- Bank Gospodarstwa Krajowego przyznał Spółdzielni grant OZE w kwocie 29 975,00 zł zgodnie ze złożonym wnioskiem. Spółdzielnia jest w trakcie przygotowania umowy z Wykonawcą. Złożono wnioski do ENEA.
- W dniu 29.07.2024 r. ogłoszono przetarg na wykonanie malowania klatek schodowych budynków mieszkalnych przy ul. Wiosny Ludów 46 oraz al. Bohaterów Warszawy 83C w Szczecinie. W wyznaczonym terminie do dnia 14.08.2024 r. nie wpłynęły oferty. Przetarg ogłoszono ponownie, wyznaczając termin składania ofert na dzień 28.08.2024 r.
- Zakończono malowanie klatki nr 44 przy ul. Duńskiej w Szczecinie.
- Wykonano koszenie kraników przez konserwatora Spółdzielni
- Zarząd spotkał się w terenie z zainteresowanymi mieszkańcami placem zabaw przy ul. Duńskiej 46-52 w sprawie remontu placu zabaw w celu ustalenia zakresu prac. Ustalono zakres prac oraz termin realizacji od października 2024r.
- Wysłano wezwania do zapłaty należności.
- Zgłoszono do ZWik-u wymianę niesprawnego zaworu w budynku przy ul. Wiosny Ludów 46.
- Przygotowano aneksy dla mieszkańców nieruchomości przy ul. Wiosny Ludów 46 w sprawie realizacji fotowoltaiki w związku z przyznanym grantem OZE.
- Sporządzono wykonanie planu funduszu remontowego na 30-06-2024r.
- Sporządzono wykonanie planu gospodarczo- finansowego na 30-06-2024r.
- Sporządzono windykację należności na 30-06-2024r.
- Przygotowano sprawozdanie finansowe (bilans oraz rachunek zysków i strat) na 30-06-2024 rok.
- Przeprowadzono inwentaryzacje piwnic przy ul. Duńskiej 4-10a.
- Zamówiono stojaki na rowery.
- Zlecono usunięcie, posprzątanie oraz wywóz do utylizacji gabarytów, które nie podlegają wywozowi przez gminę, z pomieszczeń gospodarczych w piwnicach przy ul. Duńskiej 4,6.
- Zlecono usunięcie usterek elewacyjnych gzymsu budynku przy ul. Duńskiej 48.
- Podpisano umowę na montaż instalacji fotowoltaicznej – adres instalacji ul. Wiosny Ludów 46.